Twinkle, twinkle, little star,How I wonder what you are!Up above the world so high,Like a diamond in the sky!
Salut yokira.
Bonne soirée
salut a vous
When the blazing sun is gone,When he nothing shines upon,Then you show your little light,Twinkle, twinkle, all the night.
Then the traveller in the dark,Thanks you for your tiny spark,He could not see which way to go,If you did not twinkle so.
lu a tous
In the dark blue sky you keep,And often through my curtains peep,For you never shut your eye,Till the sun is in the sky.
atta je vais rechercher la camisole chez roro et j'arrive
Wat
C'est quoi ce flood de Yokira sur mon topic ?
flood? qui flood? moi je vois pas de flood, juste du boost
ce n'est point du flood mon chers ceci est une chanson sa profite a ceux qui lisent les autres ben tant pis
Je viens de retrouver mon pseudo collector.
As your bright and tiny spark,Lights the traveller in the dark,Though I know not what you are,Twinkle, twinkle, little star.
c'est fini
c'est deja qui le liegois?
Adri. ^^Désolé, mais je suis content d'avoir trouvé mon pseudo
moi aussi je suis liègeois
encore un autre compte... t'en a combien au fait?
J'ai remarqué que quand rorostar est pas là Yakira le remplace.