ZzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzZZZ zzZZzzzzzzzzzzzzzzzzzZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzz a dsl je me suis endormi il y a tellement de monde que c´est a dormir devant son PC
Brandon09
Niveau 10
13 février 2003 à 19:53:07
bien jouer!
swissman
Niveau 10
13 février 2003 à 19:56:24
ouais!!!!!!!!
C facile tu presse "z" et c fait
Big LOL
styleone
Niveau 10
13 février 2003 à 20:01:59
I´m back salut swissman, as va?
styleone
Niveau 10
13 février 2003 à 20:04:12
mehdi a voté ?
swissman
Niveau 10
13 février 2003 à 20:05:14
Ouais ien et toi ?
ca fait longtemps ! !!
styleone
Niveau 10
13 février 2003 à 20:06:14
carémment, tu te rapelle, tu est mon neveu ! tu as pas oublié j´espere ? ???