CONNEXION
  • RetourJeux
    • Sorties
    • Hit Parade
    • Les + populaires
    • Les + attendus
    • Soluces
    • Tous les Jeux
    • Gaming
  • RetourActu Gaming
    • News
    • Astuces
    • Tests
    • Previews
    • Toute l'actu gaming
  • RetourBons plans
    • Bons plans
    • Bons plans Smartphone
    • Bons plans Hardware
    • Bons plans Image et Son
    • Bons plans Amazon
    • Bons plans Cdiscount
    • Bons plans Decathlon
    • Bons plans Fnac
    • Tous les Bons plans
  • RetourJVTech
    • Actus High-Tech
    • Intelligence Artificielle
    • Smartphones
    • Mobilité urbaine
    • Hardware
    • Image et son
    • Tutoriels
    • Tests produits High-Tech
    • Guides d'achat High-Tech
    • JVTech
  • RetourCulture
    • Actus Culture
    • Culture
  • RetourVidéos
    • A la une
    • Gaming Live
    • Vidéos Tests
    • Vidéos Previews
    • Gameplay
    • Trailers
    • Chroniques
    • Replay Web TV
    • Toutes les vidéos
  • RetourForums
    • Hardware PC
    • PS5
    • Switch 2
    • Xbox Series
    • Switch
    • Pokemon pocket
    • FC 25 Ultimate Team
    • League of Legends
    • Tous les Forums
  • PC
  • PS5
  • Xbox Series
  • Switch 2
  • PS4
  • One
  • Switch
  • iOS
  • Android
  • MMO
  • RPG
  • FPS
En ce moment Genshin Impact Valhalla Breath of the wild Animal Crossing GTA 5 Red dead 2
Liste des sujets

Hello ! I am a new american forumeur !

Pletil
Pletil
Niveau 5
28 mars 2007 à 11:47:08

Hi, my name is Mat. I’m 19 years old. I live in Dreux. I like sports (Running, playing football) in addition to computers as well as going out with my friends. So far, I have passed my BEP logistics and marketing and BAC PRO trade . I have chosen to prepare my diploma following a day-release vocational training in order to become more professional and to earn money. I want to have a position that will allow me to take responsibilities. my strengths and qualities are patience and sociability .

I love vidéo games ( I have Xbox360, Wii and playsation 2) and for have a better level in french language, I came in the french forums, and
Jeuxvidéo.com is the biggest !

I hope that I would be well accomodated !

pierrot24
pierrot24
Niveau 9
28 mars 2007 à 11:47:59

bienvenue à toi sur le forum Wii!

Battosai1664
Battosai1664
Niveau 10
28 mars 2007 à 11:48:39

:hello: Welcome to the wii´s forum !! (désolé je suis moyen en anglais)

Pletil
Pletil
Niveau 5
28 mars 2007 à 11:48:54

Thanks, but do you speak a few english ?
I don´t speak french very well... :/

Pletil
Pletil
Niveau 5
28 mars 2007 à 11:52:13

Bonjour... ?
And why insered any smiley in my message, Battosai1664

maku-_-mizuti
maku-_-mizuti
Niveau 10
28 mars 2007 à 11:52:34

hello ... i pense que toi etre one fake, but jv.com it´s a french site :o))

mais si moi me trompe, Bienvennuue :ok:

Kwayd
Kwayd
Niveau 9
28 mars 2007 à 11:54:06

I think youre a fake too , because ´´pletil´´ it-s a french expression !! Sorry for my english it-s too bad !

pikuik
pikuik
Niveau 6
28 mars 2007 à 11:54:29

hey! please to meet you here!
you´ll see, it´s a very nice place to be, people are funny.

drake99
drake99
Niveau 13
28 mars 2007 à 11:54:36

:malade: euhhhhhhhhh sorry i don´t speak english (little) :malade:

Dark_Nini
Dark_Nini
Niveau 9
28 mars 2007 à 11:54:48

welcome

for the smiley do a clik on ´Liste des smileys´ and clik on the smiley of you want.

sorry for my English

Pletil
Pletil
Niveau 5
28 mars 2007 à 11:54:49

A fake ? No ^^
I would like to have a better french language !

Kwayd
Kwayd
Niveau 9
28 mars 2007 à 11:55:33

okay so excuse me ..

darknor31
darknor31
Niveau 10
28 mars 2007 à 11:55:34

il dit qu´il aime venir sur les forum frnçais...
If don´t understand french it will be hard, all jv.com forums are in french....

More, french aren´t good in english.

Pletil
Pletil
Niveau 5
28 mars 2007 à 11:55:35

Ok, thanks all very well ! :-d

Kwayd
Kwayd
Niveau 9
28 mars 2007 à 11:56:24

But if you want have a better french , you have to speak frensh in this forum !!

maku-_-mizuti
maku-_-mizuti
Niveau 10
28 mars 2007 à 11:56:31

Okay, excuse-me :ok:

mmh .... you have got the Wii ? xD

moussamer2
moussamer2
Niveau 9
28 mars 2007 à 11:56:55

Je think que you are un fake because tu don´t parle anglais correctement!

Pletil
Pletil
Niveau 5
28 mars 2007 à 11:57:15

But I want to learn the french !
Pletil is the name of my dog who my father buy in canada :rire:

Pletil
Pletil
Niveau 5
28 mars 2007 à 11:58:37

My name is Mat. :)
And, eu I now a few sentence in french, with Google ^^

Comment allez vous ?

drake99
drake99
Niveau 13
28 mars 2007 à 11:59:03

USA is good :ok:
Welcome this forum and good luck for learned french :rire:

Je suis trop nul^^

Sous forums
  • Wii Ware & Console Virtuelle
La vidéo du moment