nein moi j´en ai 3 ou 4 des comme ca c´est juste que t´as des nrg qu´ont un pot d´ech´ a 2 tuyaux, et d´autres 2 pots d´eche a 1 tuyau, un de chaque coté, avec le carrénage plus gros.
c´est comme les blista compact t´en as des normales et d´autres avec une chtite lame a l´avant ( a moins que je me trompe)