Moi je vote pour grand theft auto
Resultats des votes:
-Final fantasy ( 14 voix)
-Gran Turismo( 12 voix)
-Tales of eternia ( 11 voix)
-Grand Theft Auto ( 10 voix)
-Ys: The Ark of Napishtim ( 8 voix)
-Medievil ( 7 voix )
-Dynasty warriors ( 7 voix)
-Burnout ( 6 voix)
-Devil may cry ( 4 voix )
-WipeOut PuRe( 4 voix)
- Pro evolution soccer ( 4 voix)
-Axel Impact International ( 3 voix)
-Metal gear acid ( 2 voix)
-Twisted Metal : Head-on ( 2 voix )
-Ridge racer ( 2 voix)
-Mercury ( 2 voix)
-FIFA Soccer ( 1 voix)
-Need for Speed rivals ( 1 voix)
-Onimusha ( 1 voix)
-Virtua tennis ( 1 voix)
-Ape escape ( 1 voix)
-Death Jr ( 1 voix)
-PoPoLoCrois ( 1 voix)
-WRC ( 1 voix)
-Tony hawks ( 1 voix)
-Everybody golf ( 1 voix)