100
Héhé c moi ki gagne
je gagne
meme pa en reve cousin
tu perds
non TU per
JE gagne et TU perds
TU per et JE gagne
zut!
VOU perder et JE gagne
oh c bon la je Gagne
OUAIIIIIIIIIIIIIIIIIIS je dis ça avec émotion parce-que je vi1 de gagner!!!!
bon je m´incline devant vous
Non , je deconne
me !
dommage!je déconne aussi
é je gagne
.
je gagne encore pour la 80eme fois