Stefano_Fiore Posté le 17 octobre 2004 à 13:37:54
hjc, grosse tache, dis moi ce qu´a gagné l´inter depuis 1998????
ps: tu feras moins le malin, petit con
Et alors pove con !
Le barça sa fé cmb de temps kil zon rien gagné?
Sa ve pas dire kil son mové o contraire.
Le real les derniere zannée i zon gagner plus de titre ke le barça et a cteure si c le barca ki controle!