allez mister_gun vien avec moi dans la planque.
j´ai pas le temps dsl
c qui qui a gagné?????
c hunter je parie
put1 je reve g gagné!!!!!!!g vu les pages precedant merci pourceux qui m´ont voté
dommage que j´ete pas la
bonjour.