re villar
bon ba ta msn ?
t là
manu_chaman@hot
voilà)
ok
c bon je te voiiiiiis ! !!!!
fan de catch eheh
oui je suis fan
Bret The Hiiiiiiiitman Hart
lol
Bret the Hitmaaaaaaaaaaaaaaan HART!
Saloute
From Canada!
salut Tribalixxxxx
personne?