thehardyboyz Posté le 25 mars 2004 à 17:46:58
dsl dargon, kan tu as posté ton msg,je faisait le mien
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je signe toutes les pétitions qui poussent dans le bon sens, qui veulent améliorer le forum!
Bientôt dark project 3 , GTA San Andreas, WWE smackdown 6
Je passe un petit bonjour a flot27, jim55, scotty_2_hotty et a therock_92
From battle crick michigan! Weighting 220 pounds! The WWE intercontinental champion! Rob Van Dam
And the challenger ! From Cameron North Carolina ! Weighting 218 pounds! Jeff hardy! Wait a minute! Twist of fate from Jeff hardy to Rob Van Dam! He is on the top of the ladder! He’ll go to the swanton bomb! He retain the title! There’s a new! WWE intercontinental champion! Jeff Hardy!
arrete ton mess putain c´est chelou ! !! il sert a rien