le dernier qui poste un message à gagné
donc je gagne
gagné
non je ne crois pas
je gagne
topic a la c** sans vouloir te vexé gamer moi je di ke cé surtou pour ki y é beaucoup de post!!!
lol ta raison mais ce forum manque de truc con comme tu dis
con megajmmegajm megajeanmarie
j´ ai gagné
Si
bah non, c´est moi qui gagne
t a chier c moi ki gagne tu peu bien finir dernier tant qua moi
je gagne fastoch
non