ti_guy_mondou Posté le 08 janvier 2006 à 06:41:30
I´m never fun , im die alone, another 6 month to be alone, i took my take, im hurried up, my choice is mine, i dont think enough, im too depressed, to got one, you be sorry when i gone.... ¸
wowww on a un bilingue ici! 