CONNEXION
  • RetourJeux
    • Sorties
    • Hit Parade
    • Les + populaires
    • Les + attendus
    • Soluces
    • Tous les Jeux
    • Gaming
  • RetourActu Gaming
    • News
    • Astuces
    • Tests
    • Previews
    • Toute l'actu gaming
  • RetourBons plans
    • Bons plans
    • Bons plans Smartphone
    • Bons plans Hardware
    • Bons plans Image et Son
    • Bons plans Amazon
    • Bons plans Cdiscount
    • Bons plans Decathlon
    • Bons plans Fnac
    • Tous les Bons plans
  • RetourJVTech
    • Actus High-Tech
    • Intelligence Artificielle
    • Smartphones
    • Mobilité urbaine
    • Hardware
    • Image et son
    • Tutoriels
    • Tests produits High-Tech
    • Guides d'achat High-Tech
    • JVTech
  • RetourCulture
    • Actus Culture
    • Culture
  • RetourVidéos
    • A la une
    • Gaming Live
    • Vidéos Tests
    • Vidéos Previews
    • Gameplay
    • Trailers
    • Chroniques
    • Replay Web TV
    • Toutes les vidéos
  • RetourForums
    • Hardware PC
    • PS5
    • Switch 2
    • Xbox Series
    • Switch
    • Pokemon pocket
    • FC 25 Ultimate Team
    • League of Legends
    • Tous les Forums
  • PC
  • PS5
  • Xbox Series
  • Switch 2
  • PS4
  • One
  • Switch
  • iOS
  • Android
  • MMO
  • RPG
  • FPS
En ce moment Genshin Impact Valhalla Breath of the wild Animal Crossing GTA 5 Red dead 2
Liste des sujets

••• [ Québec On Night Life ] •••

Alexo
Alexo
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:19:12

Haha javais poster en 2e sur le topic :lol: :lol:

Gtapowa
Gtapowa
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:20:20

j´ai checker la mojorité de ses posts pi yen a pas un d´intelligent :)

Alexo
Alexo
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:22:58

Bah..essaye d´en trouver un intelligent :o))

Alexo
Alexo
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:24:49

^^

RealJohn117
RealJohn117
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:29:36

:cd: jour de l´an :cd: jai vu le renard le lievre passé

Drozo
Drozo
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:39:36

:cd: Mickael Jackson - Thriller :cd:

Drozo
Drozo
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:41:46

up!!

CrazyFrogHunter
CrazyFrogHunter
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:43:21

:cd: AC/DC-Thunderstruck :cd:

MTAL FOR EVER !! !!!!! :lol:

CrazyFrogHunter
CrazyFrogHunter
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:45:40

c lfun du AC/DC dans lfond :cool:

RealJohn117
RealJohn117
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:46:03

chanter tous ahahah

{Refrain: x2}
Estuans interius
Ia vehementi
Estuans interius
Ia vehementi
Sephiroth
Sephiroth

Sors immanis
Et inanis
Sors immanis
Et inanis

{au Refrain}

Veni, veni, venias,
Ne me mori facias
Veni, veni, venias,
Ne me mori facias
{x2}

Veni, veni, venias, (Gloriosa)
Ne me mori facias (Generosa)
Veni, veni, venias, (Gloriosa)
Ne me mori facias (Generosa)
{x2}

Sephiroth
Sephiroth

Drozo
Drozo
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:47:25

:rire: Enfin du monde dans ce beau topic ! ^^

CrazyFrogHunter
CrazyFrogHunter
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:47:57

nah....chanter sa !! !!!!!!!!!!

Thunderstruck
by ACDC

I can´t remember anything
Can´t tell if this is true or dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me

Now that the war is through with me
I´m waking up, I cannot see
That there is not much left of me
Nothing is real but pain now

Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, wake me

Back in the womb it´s much too real
In pumps life that I must feel
But can´t look forward to reveal
Look to the time when I´ll live

Fed through the tube that sticks in me
Just like a wartime novelty
Tied to machines that make me be
Cut this life off from me

Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, wake me

Now the world is gone, I´m just one
Oh God, help me
Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, help me

Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell

Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell

Drozo
Drozo
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:49:20

C´est pas mon truc le genre acdc :p)

eL_Chien_Sti
eL_Chien_Sti
Niveau 5
30 décembre 2005 à 19:51:13

drozo--> quand je suis la.....l´ambiance regne :cool:

[MrKill]
[MrKill]
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:51:25

Moi j´écoute Interpol :o))

[MrKill]
[MrKill]
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:53:02

C´est moi qui met de l´ambiance ici :hum:

C´Est pas moi hier qui parlais de poil de queue qui pogne entre les dents :hum:

CrazyFrogHunter
CrazyFrogHunter
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:54:51

jviewn de remarquer que les paroles sont ceux de one...de metallica :-p

la confirmation:

Thunderstruck
by ACDC

I can´t remember anything
Can´t tell if this is true or dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me

Now that the war is through with me
I´m waking up, I cannot see
That there is not much left of me
Nothing is real but pain now

Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, wake me

Back in the womb it´s much too real
In pumps life that I must feel
But can´t look forward to reveal
Look to the time when I´ll live

Fed through the tube that sticks in me
Just like a wartime novelty
Tied to machines that make me be
Cut this life off from me

Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, wake me

Now the world is gone, I´m just one
Oh God, help me
Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, help me

Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell

Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell

et metallica:

One
by Metallica

I can´t remember anything
Can´t tell if this is true or dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me

Now that the war is through with me
I´m waking up, I cannot see
That there is not much left of me
Nothing is real but pain now

Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, wake me

Back in the womb it´s much too real
In pumps life that I must feel
But can´t look forward to reveal
Look to the time when I´ll live

Fed through the tube that sticks in me
Just like a wartime novelty
Tied to machines that make me be
Cut this life off from me

Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, wake me

Now the world is gone, I´m just one
Oh God, help me
Hold my breath as I wish for death
Oh please, God, help me

Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell

Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell

[MrKill]
[MrKill]
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:55:33

:ouch:

CrazyFrogHunter
CrazyFrogHunter
Niveau 10
30 décembre 2005 à 19:59:23

erreur de leoslyric

menfin...lé vla les parole ^^

(Thunder) (x10)
I was caught
In the middle of a railroad track (Thunder) [...of a lightning attack]
I looked round
And I knew there was no turning back (Thunder)
My mind raced
And I thought what could I do (Thunder)
And I knew
There was no help, no help from you (Thunder)

Sound of the drums
Beatin´ in my heart
The thunder of guns
Tore me apart
You´ve been - thunderstruck

Rode down the highway
Broke the limit, we hit the town
Went down to Texas, yeah Texas
And we had some fun
We met some girls
Some dancers who gave a good time
Broke all the rules, played all the fools
Yeah, yeah, they, they, they blew our minds

I was shakin´ at the knees
Could I come again please?
Yeah the ladies were too kind
You´ve been - thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck

Yeah
Oh, thunderstruck, yeah

Now we´re shaking at the knees
Could I come again please?

Thunderstruck, thunderstruck
Yeah yeah yeah, thunderstruck
Thunderstruck, yeah, yeah, yeah

Said yeah, it´s alright
We´re doing fine
Yeah, it´s alright
We´re doing fine
(So fine)

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah,
Tunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Whoa baby, baby, thunderstruck
You´ve been thunderstruck, thunderstruck
Thunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
You´ve been thunderstruck

eL_Chien_Sti
eL_Chien_Sti
Niveau 5
30 décembre 2005 à 20:01:34

mais quand i dis

I was shakin´ at the knees

on entend

i mange c´est crottes ne nez :-p

Sujet fermé pour la raison suivante : Ce sujet est archivé et se poursuit sur le nouveau sujet : http://www.jeuxvideo.com/forums/42-83-39524777-1-0-1-0-0.htm
La vidéo du moment