CONNEXION
  • RetourJeux
    • Sorties
    • Hit Parade
    • Les + populaires
    • Les + attendus
    • Soluces
    • Tous les Jeux
    • Gaming
  • RetourActu Gaming
    • News
    • Astuces
    • Tests
    • Previews
    • Toute l'actu gaming
  • RetourBons plans
    • Bons plans
    • Bons plans Smartphone
    • Bons plans Hardware
    • Bons plans Image et Son
    • Bons plans Amazon
    • Bons plans Cdiscount
    • Bons plans Decathlon
    • Bons plans Fnac
    • Tous les Bons plans
  • RetourJVTech
    • Actus High-Tech
    • Intelligence Artificielle
    • Smartphones
    • Mobilité urbaine
    • Hardware
    • Image et son
    • Tutoriels
    • Tests produits High-Tech
    • Guides d'achat High-Tech
    • JVTech
  • RetourCulture
    • Actus Culture
    • Culture
  • RetourVidéos
    • A la une
    • Gaming Live
    • Vidéos Tests
    • Vidéos Previews
    • Gameplay
    • Trailers
    • Chroniques
    • Replay Web TV
    • Toutes les vidéos
  • RetourForums
    • Hardware PC
    • PS5
    • Switch 2
    • Xbox Series
    • Switch
    • Pokemon pocket
    • FC 25 Ultimate Team
    • League of Legends
    • Tous les Forums
  • PC
  • PS5
  • Xbox Series
  • Switch 2
  • PS4
  • One
  • Switch
  • iOS
  • Android
  • MMO
  • RPG
  • FPS
En ce moment Genshin Impact Valhalla Breath of the wild Animal Crossing GTA 5 Red dead 2
Liste des sujets

••• [ Québec On Night Life ] •••

Starnv12
Starnv12
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:07:49

salut.

Starnv12
Starnv12
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:08:22

bye momo

DarkVador
DarkVador
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:08:28

Slt Starnv, sa va ?
@+ Momo :-)))

Starnv12
Starnv12
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:08:52

bof...toi?

Starnv12
Starnv12
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:23:22

je vais jouer a ro sa va p-e me changer les idée

DarkVador
DarkVador
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:28:40

Moi sa va, dsl du retard je jouais a ro... c´est quoi ton pseudo sur ro déjà ?

_megalo_124
_megalo_124
Niveau 3
10 septembre 2005 à 16:39:36

GUESS WHO S BACK

Starnv12
Starnv12
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:45:57

moi mon pseudo c Nakas ds du retard

DarkVador
DarkVador
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:50:00

:ok:

stb992
stb992
Niveau 9
10 septembre 2005 à 16:50:11

:hello:

DarkVador
DarkVador
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:50:49

:salut: StB sa vas ? :)

stb992
stb992
Niveau 9
10 septembre 2005 à 16:51:18

ouais toi

stb992
stb992
Niveau 9
10 septembre 2005 à 16:52:22

...

DarkVador
DarkVador
Niveau 10
10 septembre 2005 à 16:53:44

Moi too sa va, dsl si c´est long avant que je réponde, c´est que je joue a RO en meme temps :-)))

PS3_Goddess
PS3_Goddess
Niveau 10
10 septembre 2005 à 17:06:53

WaZz´Up PeØple! :cool:

PS3_Goddess
PS3_Goddess
Niveau 10
10 septembre 2005 à 17:15:07

Boom
P.O.D. - Satellite

I never knew that a kid like me
Could take his mic around the world and flash the big S.D.
And rock the masses, from Madrid to Calabassas
Tijuana, Mexico, bootleg demos in Tokyo
They know me though, ‘cause I be puttin’ in work
Commit my life to rebirth, well respected, ‘cause that’s my word
I’m sure you heard, about a new sound going around
She might have left my hood, but she was born in my town

We rep. the South, so what you talking about
I’m not running off my mouth, I know this without a doubt
‘Cause if you know these streets, then these streets know you
When it’s time to handle business, then you know what to do
Me and my crew, we stay true, old skool or new
Many were called, but the chosen are few
We rise to the top, what you want? Just in case you forgot
Rush the stage, grab my mic, show me what you got

b-section:
You didn’t know, thought we was new on the scene
Well, it’s alright! It’s alright!
I know you know, I see you smiling at me
Well, it’s alright! It’s alright!

chorus:
Boom! Here comes the Boom!
Ready or not, here comes the boys from the South
Boom! Here comes the Boom!
How you like me now?

bridge:
Is that all you got?
I’ll take your best shot.

:cool:

capo
capo
Niveau 10
10 septembre 2005 à 17:17:04

attend cinq minutes...jte repond

DarkVador
DarkVador
Niveau 10
10 septembre 2005 à 17:17:40

:salut: PS3, sa va ?

capo
capo
Niveau 10
10 septembre 2005 à 17:19:43

Her ghost in the fog/Cradle of filth

"The Moon, she hangs like a cruel portrait
soft winds whisper the bidding of trees
as this tragedy starts with a shattered glass heart
and the Midnightmare trampling of dreams
But on, no tears please
Fear and pain may accompany Death
But it is desire that shepherds it´s certainty
as We shall see..."

She was divinity´s creature
That kissed in cold mirrors
A Queen of Snos
Far beyond compare
Lips attuned to symmetry
Sought Her everywhere
Dark liqoured eyes
An Arabian nightmare...

She shone on watercolours
Of my pondlife as pearl
Until those who couldn´t have Her
Cut Her free of this World

That fateful Eve when...
The trees stank of sunset and camphor
Their lanterns chased phantoms and threw
An imquisitive glance, like the shadows they cast
On my love picking rue by the light of the moon

Putting reason to flight
Or to death as their way
They crept through woods mesmerized
By the taffeta Ley
Of Her hips that held sway
Over all they surveyed
Save a mist on the rise
(A deadly blessing to hide)
Her ghost in the fog

They raped left...
(Five men of God)
...Her ghost in the fog

Dawn discovered Her there
Beneath the Cedar´s stare
Silk dress torn, Her raven hair
Flown to gown Her beauty bared
Was starred with frost, I knew Her lost
I wept ´til tears crept back to prayer

She´d sworn Me vows in fragrant blood
"Never to part
Lest jealous Heaven stole our hearts"

Then this I screamed:
"Come back to Me
I was born in love with thee
So why should fate stand inbetween?"

And as I drowned Her gentle curves
With dreams unsaid and final words
I espied a gleam trodden to earth
The Church bell tower key...

The village mourned her by the by
For She´d been a witch
their Men had longed to try
And I broke under Christ seeking guilty signs
My tortured soul on ice

A Queen of snow
Far beyond compare
Lips attuned to symmetry
Sought Her everywhere
Trappistine eyes
An Arabian nightmare...

She was Ersulie possessed
Of a milky white skin
My porcelain Yin
A graceful Angel of Sin

And so for Her...
The breeze stank of sunset and camphor
My lantern chased Her phantom and blew
Their Chapel ablaze and all locked in to a pain
Best reserved for judgement that their bible construed...

Putting reason to flight
Or to flame unashamed
I swept form cries
Mesmerized
By the taffeta Ley
Or Her hips that held sway
Over all those at bay
Save a mist on the rise
A final blessing to hide
Her ghost in the fog

And I embraced
Where lovers rot...
Her ghost in the fog

Her ghost in the fog

PS3_Goddess
PS3_Goddess
Niveau 10
10 septembre 2005 à 17:20:09

:salut: Dark! :)

Øui tøi?

Sujet fermé pour la raison suivante : Ce sujet est archivé et se poursuit sur le nouveau sujet : http://www.jeuxvideo.com/forums/42-83-39524777-1-0-1-0-0.htm
La vidéo du moment