. ...ok mon lapin...
slt
é moi tu ve kjtapel comen?
zedy!!
hi dpui kon sparl sur msn tu mrép pu sur lforum
++
g gagné... de toute facon je lacherai pas l´affaire!!!
je crois que je mène le jeu dès mon entrée lol
t nouvel lulu?