Lyon...you are my town...if tomorrow...never comes...do you listen my song...you´ll be happy
terrible ma chanson
slt!!!!!!!!!!!
Very funny your site,shik!
slt bratisla!
Hello bratisla
et t´as vu?http://www.hot.ee/alexb99/images/face2.jpgc la photo de dams, not modero LOLOLLL
how are you today,bratisla?
lolt salaud,shik!
hi bratislaboy
c´est sans trucage hein??
sami13 : mais si c truqué
Cool your song shik
c bizarre.....imagine que c vrai!!
vous aver fait quoi de votre joirnee??????
thanks you very much zima
But not it´s faked
today i had a basket-ball match and i lost53-60: (
ohh exuse me , I think that it ( faut) speak english like you
g fé mes devoirs g joué a la PS2 et a la xboxj´ai li mes mangas, des romans, des BD
je fé toujours ça le week-end
lol zimaare you in a bad team?