bye a tous les potos.
Praout
Celtic
Toffe
Kunz
JP
Yucatan
Bubulle
Glorfindel
Hyp (?)
Sigur
Aule
Dark_0
Media
KKKlandestino
Jinroh
le vrai jojo
Snake, le seul ennemi muslim pour qui j´avais du respect.
Et pis ceux que j´ai oublié et qui vont m´en vouloir.
bye guys... manque de temps, motivation, etc... Tiden har kommit för att andra kursen och fokusera på nånting annat.
Det blev för mycket jävla falska grejer, falska nicknam o.s.v. Det var som att forumen hade blivit en copya av den där femton-artons forum... Jag blev trött, det verkar att det var ingenting intressant att medella... Sånt är livet. Man måste vidare.
Le MSN existe toujours pour ceux qui en ont besoin. Demandez a praout ou celtic. Au cas ou...
bye. 