C´est lui ki avait réalisé une interview de miyamoto en mars dernier
"Andreas Garbe, a German journalist who interviewed Miyamoto about the Zelda Wii controller support and broke news on Jim Merrick leaving Nintendo, is currently in Los Angeles and has confirmed that a Star Wars Wii game will be shown on the Nintendo Press Conference tommorow. This gives some credibility to the rumour that was going around of a Star Wars game for Wii."
je recherche son article.
Sinon ces eriat bien même pour ceux ki pige pas allemand de surveiller le truc!