ken le viraaaage, se met a
chanter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
c´est tout le stadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee qui va s´enflamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alez alezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, il fo chanterrrrrrrrrrr, c´est notre equipe qui va gagneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr