Quelques suggestions :
- Combat: Chevauchée des Walkyries, Down Down (Status Quo), Gimme all your lovin´(ZZTop), Sugar (System Of A Down), Immigrant Song (Led Zeppelin).
- Ambiance: Fatigué (Renaud), Stach Stach (Bratisla Boys), Rolling on the River (Tina Turner), Like a Virgin (Madonna).
http://users.skynet.be/bibache/Morrowind/astuces/morro_astuces.htm
Je ne joue plus à Morro´ et à part avoir mis des musiques pour les combats je n´ai rien fait d´autre. 