Delivrance Posté le 11 septembre 2003 à 15:10:58
et moi ?
Beuuaaarh Posté le 11 septembre 2003 à 14:21:41
Chef, frar, Del, Orchi, Net, checkez...
re !
Beuuaaarh Posté le 11 septembre 2003 à 14:23:22
Sauf Del:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.