Pas mal final fantasy 10, mais je préfère amplement le 7 sur PS1 
Sinon moi j´aode, Counter-Strike, Counter-Strike : Condition Zero, Counter-Strike : Source, Half-Life : 2, Day Of Defeat, GTA San Andreas, MGS 3 : Snake Eater, Need For Speed Underground : 2, Final Fantasy 7-8-9-10-11, Worms 3D, etc.,etc. ^^