oO euh...but of course! Who doesn´t wanna kill me? Is there anybody who has no reason to wanna kill me?
I gonna jump to forum FFXIII Who are you,guys?
I haven´t a reason to kill you
I hate english :/
Cool in this case,come to join me and let´s defeat the killer together!
Dji Oui,moi aussi je préfère le français...
Allright I agree with you
Yeah =DThanks azerty for support me
Et puis même si je parle anglais,comme je dis souvent: fRench accENt is veRy tchaRming!
What´s a joke
https://www.jeuxvideo.com/forums/1-13-8614957-1-0-1-0-0.htm
bonsoire a tous!
Bonsoir ^^
Booyaka forum^^
heu... dead tu veux toujours mon adresse?
salut mando
hé salu nova
ps : oui je veut bien ton msn
Hum slt nova
Bonsoir :O
nova310@hotmail.fr