CONNEXION
  • RetourJeux
    • Sorties
    • Hit Parade
    • Les + populaires
    • Les + attendus
    • Soluces
    • Tous les Jeux
    • Gaming
  • RetourActu Gaming
    • News
    • Astuces
    • Tests
    • Previews
    • Toute l'actu gaming
  • RetourBons plans
    • Bons plans
    • Bons plans Smartphone
    • Bons plans Hardware
    • Bons plans Image et Son
    • Bons plans Amazon
    • Bons plans Cdiscount
    • Bons plans Decathlon
    • Bons plans Fnac
    • Tous les Bons plans
  • RetourJVTech
    • Actus High-Tech
    • Intelligence Artificielle
    • Smartphones
    • Mobilité urbaine
    • Hardware
    • Image et son
    • Tutoriels
    • Tests produits High-Tech
    • Guides d'achat High-Tech
    • JVTech
  • RetourCulture
    • Actus Culture
    • Culture
  • RetourVidéos
    • A la une
    • Gaming Live
    • Vidéos Tests
    • Vidéos Previews
    • Gameplay
    • Trailers
    • Chroniques
    • Replay Web TV
    • Toutes les vidéos
  • RetourForums
    • Hardware PC
    • PS5
    • Switch 2
    • Xbox Series
    • Switch
    • Pokemon pocket
    • FC 25 Ultimate Team
    • League of Legends
    • Tous les Forums
  • PC
  • PS5
  • Xbox Series
  • Switch 2
  • PS4
  • One
  • Switch
  • iOS
  • Android
  • MMO
  • RPG
  • FPS
En ce moment Genshin Impact Valhalla Breath of the wild Animal Crossing GTA 5 Red dead 2
Final Fantasy VII
Forum
  • Accueil
  • Actus
  • Tests
  • Vidéos
  • Images
  • Soluces
  • Forum
Liste des sujets

Topic officiel de blabla et d'aide ff7

ONI-kage57
ONI-kage57
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:46:35

:revivifiencesmileydelamort :sors: :dehors: :content: :-) :) :-(( :sarcastic: :oui: :non: MOYAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Aeris41
Aeris41
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:47:28

:rire:
:moijevoulaisvousproposerdeseparlerqu´enanglaisqu´
enpensezvous?:

azertyuiop2
azertyuiop2
Niveau 26
29 décembre 2004 à 21:47:41

Oula...J´ai ptêt forcé un peu...
Ca va,ONI?
:sarcastic:

diablo157
diablo157
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:48:05

:jeparlepasbienlanglais:

ONI-kage57
ONI-kage57
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:48:17

WhyIismadeexpelwhyitdiedtomuchmorbidly

azertyuiop2
azertyuiop2
Niveau 26
29 décembre 2004 à 21:49:00

ONLY in English?Why?As far as I´m concerned,I love French language & I wouldn´t talk only in English...

Sephiroth_3
Sephiroth_3
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:49:39

moi je pense qu´on devrai tous sortir ^^

ONI-kage57
ONI-kage57
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:50:07

why the punisher could be around your passert to much or you bilder of my way to learn a lesson of the day in my dissapointed

diablo157
diablo157
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:50:08

:jecomprendsrien: :snif:
lol

Aeris41
Aeris41
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:50:11

How are you ?

vous pouvez meme me commander vos menus en anglais! :rire:

:dehors:

Sephiroth_3
Sephiroth_3
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:50:11

vous trouvé pas ? :p)

azertyuiop2
azertyuiop2
Niveau 26
29 décembre 2004 à 21:50:25

Ceci n´empêche que
( When this began)
I had nothing to say
And I get lost in the nothingness inside of me
( I was confused)
And I live it all out to find
That I´m not the only person with these things in mind
( Inside of me)
But all that they can see the words revealed
Is the only real thing that I´ve got left to feel
( Nothing to lose)
Just stuck, hollow and alone
And the fault is my own, and the fault is my own

Mais bon,c´est vrai que
I´m becomming this
All I want to do
Is be more like me
And be less like you

Donc voilà,quoi...

Sephiroth_3
Sephiroth_3
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:50:41

aeris41
Posté le 29 décembre 2004 à 21:50:11
How are you ?

vous pouvez meme me commander vos menus en anglais!

ok

I want fu

euh double sheese burger :hap:

azertyuiop2
azertyuiop2
Niveau 26
29 décembre 2004 à 21:51:11

Allez,pour passer le temps,1 point à celui ou celle qui trouve de quoi j´ai repris les paroles...

Aeris41
Aeris41
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:51:18

azertyuiop :d) LiNkIn PARK POwaaaaaaaaaaaa!

diablo157
diablo157
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:51:40

I don´t understand :o))

Aeris41
Aeris41
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:52:12

SOMEWHERE I BELONG !

ONI-kage57
ONI-kage57
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:52:51

Plain English Campaign is an independent pressure group fighting for public information to be written in plain English. We have more than 7500 registered supporters in 80 countries.

´Public information´ means anything people have to read to get by in their daily lives.

´Plain English´ is language that the intended audience can understand and act upon from a single reading.

Our funding comes entirely from our commercial services, which include editing and training. We do not accept outside grants or charity.

You should be able to find your way around our site using the menu of links on the right of each page. Here are a few tips to help you get the best from our site.

If you are new to the Campaign, you should read our introduction to Plain English Campaign from the ´About the Campaign´ section of the site.

The ´About this site´ page has tips for finding information on the site, solutions to common technical problems, and details of our copyright and privacy policies.

If you are a return visitor to the site, you can visit our ´What´s new´ to see our most recent changes and our weekly news update.
Plain English Campaign is an independent pressure group fighting for public information to be written in plain English. We have more than 7500 registered supporters in 80 countries.

´Public information´ means anything people have to read to get by in their daily lives.

traduisez

Aeris41
Aeris41
Niveau 10
29 décembre 2004 à 21:53:03

Sephi :d) ok here you are, that´s all ?

azertyuiop2
azertyuiop2
Niveau 26
29 décembre 2004 à 21:53:19

aeris41 :d) 1 point :o))
Un menu en Anglais...euh...I want...I want...non,en fait,I don´t want...euh...

I don´t want to be the one
The battles always choose
Cause inside I realize
That I´m the one confused

I don´t know what´s worth fighting for
Or why I have to scream...
I don´t know why I instigate
And say what I don´t mean...
I don´t know how I got this way
I know it´s not alright...
So I´m breaking the habit
I´m breaking the habit tonight

Sujet fermé pour la raison suivante : Ce sujet est archivé et se poursuit sur le nouveau sujet : http://www.jeuxvideo.com/forums/42-489-37970636-1-0-1-0-0.htm
La vidéo du moment