Oui, j'ai reçu un mail de googleplay-developer-support@google.com, me disant :
"
Hi,
Thank you for your note.
We have reviewed your appeal and will not be reinstating your app. This decision is final and we will not be responding to any additional emails regarding this removal.
If your account is still in good standing and the nature of your app allows for republishing you may consider releasing a new, policy compliant version of your app to Google Play under a new package name. We are unable to comment further on the specific policy basis for this removal or provide guidance on bringing future versions of your app into policy compliance. Instead, please reference the REASON FOR REMOVAL in the initial notification email from Google Play.
Please note that additional violations may result in a suspension of your Google Play Developer account.
If we can assist you further, please let us know.
Regards,
The Google Play Team
"
Et plus d'application.
J'ai envoyé des mails pour savoir d'ou provenais la plainte.
Mais bon de toute façon, c'était évident que smartdefender(l'ancien tower bruiser)
allais être ban un jour. 90% des textures et modèles ne m'appartenais pas,
tout simplement parce que lorsque j'ai commencé le développement de Smartdefender,
je voulais juste faire ça le pour le fun, sans dépenser le moindre centime dans
des ressources graphiques. Mais après avoir reçu de nombreux avis encourageant, j'ai finalement décidé d'en faire un vrai jeu. J'ai donc mis la main au portefeuille pour
dépenser moins de 100 euros, pour rendre le jeu légal.
Même logo était pompé sur modèles 3D de blizzard... Finalement je m'estime heureux qu'il
n'est pas bannis mon compte développeur.
Merci pour les commentaires