Quel Dragon de la Terre êtes-vous: ( pas le même que l´autre)
http://quizilla.com/users/Draye/quizzes/Which%20CLAMP%20X%20Dragon%20of%20Earth%20are%20You%3F/
Quel sceau êtes-vous:
http://quizilla.com/users/ReiTakagi/quizzes/Which%20Clamp%20X%20Seal%20Are%20you%3F/
Dans quel anime de Clamp devriez-vous
jouer:http://quizilla.com/users/fuma/quizzes/Which
%20one%20of%20Clamp´s%20Anime%20should%20you%20be%
20in%3F/
http://quizilla.com/users/fuma/quizzes/Which%20one%20of%20Clamp´s%20Anime%20should%20you%20be%20in%3F/
You are Mokona Apapa, CLAMP´s #1 artist! CLAMP´s biggest hits all carried your unique style. When people think of CLAMP, one of your manga usually comes to mind.
Moi.
Hebi → Bah je sais, mais sur Clamp là j´avais un peu de mal ^^
oui, c´est pas évident, mais en anglais y´aurait des tas de choses à faire avec ( enfin, je dis ça, mais je suis pas une pro de la blague
)
Membre de Clamp:
You are Nanase Ohkawa! You´re CLAMP´s ferarless leader and some might say you´re the heart and soul of the group. You don´t draw much, but all the wonderful stories of CLAMP came from your ingenious brain!
Quel ange de X êtes-vous:
You´re Kakyou!
Quel Dragon de la Terre êtes-vous::
You are Kigai Yuuto.
( bah pourquoi pas...
)
Quel sceau êtes-vous:
You´re Subaru!
Dans quel anime de Clamp devriez-vous jouer:
You Belong in Magic Knight Rayearth! # reasons why: 1. You fight for those you care about or will care about. 2. You know many people! 3. Technology is somewhat easy... All Right you are caring! Lets go kick some butt! ( j´ai fait la version refaite :s )
Mokona Apapa
Nataku
Sorata
You belong in Angelic Layer! You are nice, caring and well...just great! Well you love video games or something and like to fight...YEA!
Mouais ça change ![]()
Taishauten
Si je n´ai pas mis mes resultats c´est simplement et uniquement parceque je n´ai pas fait les tests!
Mais bon, voici donc mes resultats! ( pas si mal dans l´ensemble!
)
Dans Tokyo Babylon ( et je n´ai pas ft expres!)
You are Seishirou, a nice vet outside, cold blooded inside
Dans Chobits ( Surprenant mais pas mauvais!
)
You are Hibiya, helpful, beautiful, always sweeping!
Mes emotions typiques clampesques! ( Du style Subaru en fait mais je ne sais pas ce que veut dire " angst"!
)
You are Angst, Most people get over things in time. Not you. The past hunt you every day of your life, and you happily obsess over it. Try letting it go and enjoy what you have left. Maybe someday you´ll get over it... Yeah right!
Le membre CLAMP que je suis ( Eh oui!
)
You´re CLAMP´s leaderand main story writer, Nanase Ohkawa!
You are Nanase Ohkawa! You´re CLAMP´s ferarless leader and some might say you´re the heart and soul of the group. You don´t draw much, but all the wonderful stories of CLAMP came from your ingenious brain!
L´ange X que j´incarne ( toujours pas fait expres!
)
You are Seishirou. Being the Sakurazukamori and tehe killer of Subaru-kun´s sister, you are a surprising choice of the love of his life, and yet it is so. You are twisted and dark, but perhaps it is that darkness that is damn attractive...who knows...Subaru-kun? And anyway... . .. you are dead
Le dragon de la terre que je suis!
You are Nataku. ( Mon 2eme perso favori!
)
Le sceau que j´incarne! ( le meilleur en plus! )
You are Subaru. Tormented and angsty, you are the 13th head of the Sumeragi clan and a powerful onmyouji. Your life can be described as living hell, but yet you remain sane...is it for long? The man you love is your worst enemy and is destined to die by your hands. Is life cruel? No, it´s just your fate.
L´anime dans lequel je devrais jouer! ( heu...je vous dis tout de suite que je ne suis pas un pervers! En plus je suis cense etre Hibiya donc ca va!)
You Belong in Chobits. 3 Reasons why: 1. Depends if you are perverted ( If Not COOL!) 2. Like Computers 3. A little out there... Anyway....if you dont know anything about technology it will help you...
Salut tout le monde!!!!
Voila les resultats du test!!!
Tokyo babylon
Je suis . . Seishiro!!
" A nice vet outside , cold-blooded inside"
Chobits
Yuzuki " Firendly, helpfull, sweet!"
CLAMP emotion
" You´re Angst" :snif2" ( mais avec en prime une belle image de Subaru!!!
)
" Most people get over thing in time. Not you. The past haunt you every day of your life, and you happily obsess over it. Try letting it go and enjoywhat you have left. Maybe someday, you´ll get over it... Yeah, right!"
member of CLAMP
Je suis... Nanase OHKAWA!!!! Leader!!! MWA HA HA!!!
" You are Nanase Ohkawa! You´re CLAMP´s ferarless leader and some might say you´re the heart and soul of the group. You don´t draw much, but all the wonderful stories of CLAMP came from your ingenious brain!"
X Angel
Je suis une nouvelle fois Kakyo ( est-ce le fruit du hasard?! Je ne saurai le dire!!! Il semblerair que ce perso et moi soyons lies
)
" Aren´t you pretty?... I´m sure Hokuto-chan appreciates it ^.^ Sad and beautiful, tormented dreamgazer of Chi no ryu. Yeo, that´s you! Now dream of something nice instead!"
La suite.. au porchain episode!!!
Angst, c´est un état équivalant à la dépression, qui broie du noir en permanence, torturé quoi ( enfin je crois, ça vient de l´allemand, & j´en ai jamais fait)
Tests suite...
Dragon de la terre
Seishiro!
( he non!! Pas de troisieme Kakyo!)
Sceau
Subaru...
Enfin je suis a la fois les 2 ennemis jures et les 2 amants... Je sais meme qui je suis en faite
![]()
Bon voici la derniere page de mes resultats :
Dans quel anime de CLAMP je devrais etre
X!!!
" You belong in X/1999! You are clueless in what is going to happen in the world so your goals are like small or something... "
Quel type de garcon je suis
" You are a Shy Guy! Don´t really have many friends... you like to be alone. I´m sure you´ll find someone in life that will stay with you. Start to get to know some people"
A quel anime de CLAMP je dois etre?
X!! ( une nouvelle fois
)
" You Belong in X/1999...no reasons...you don´t care about these reasons I have to tell...I´ll get out of your way... until you know what you are suppose to do in life... "
Et enfin, quel type d´anime fan je suis
Wow! You must know alot to get this result! You may know Japanese, know the Real Real thing and is just so cool! Past this experience to me or a friend! And teach those Toonami lovers what really is Anime!
Voila!!! ![]()
HebiYaro
" Angst" ? !! Ca ne vient pas de l´anglais?! Je croyais que ca voulais dire angoisse, anxieus... enfin qqch comme ca!
euh il me semble pas ( j´ai lu ça qq part, c´est un mot d´origine allemande repris en anglais)
je suis pas sûre, il faudra verif, ms en gros c´est ça, angst, c´est un perso tourmenté, pas heureux de vivre
Bien vu!!!
Ce terme n´existe pas en anglais!!! Je suppose que tu as raison! ![]()
Voici mes 3 premiers resultats!!!
En ce qui concerne mes emotions clampesques:
Je suis ANGST ( je ne sais meme pas ce que ca veut dire!!!!!)
Mais le plus triste c qu´on voit l´image de SUBARU!!!!! Suis je aussi deprimant que ca?
C´est la troisieme fois que je tombe sur Subaru!
You are ANGST, most people get over things in time. Not you. The past hunts you evry day of your lif, and you happily obsess over it. Try letting go and enjoy what you have left. Maybe someday you´ll get over it. . ... Yeah, right
Ensuite, les Membres de CLAMP, je suis......Nanase OHKAWA!
Commentaire: You are Nanase Ohkawa! You´re CLAMP´s ferarless leader and somemight say you´re the heart and soul of the group. You don´t draw much, but all the wonderful stories of CLAMP came from your ingenious brain!
Je suis contrent de ce resultat!
et pour le troisieme, c´a d, quel ange de X, je suis.......KUSANAGI
Commentaire:You´re Kusanagi. You are a really surprising choice for a Chi no Ryu, being a kind and taking man
( et non cette fois je ne suis pas Subaru!) ![]()
( Toutefois je maintiens ma position sur le sexe d´Ashura!!
)
Taishakuten
Kusanagi?!! . .. BWA HA HA!!! ![]()
oui oui, moi aussi je dis q c´est un asexué Il en +), ms ce q je voulais dire, c´est qu´officielmt ds les 1res trad, il etait une fille, pour pas choquer quoi :s ( srtt en Europe ou USA, & ça n´est pas la 1re fois que ça arrive, la censure sur le sexe d´un perso)
OK
Content que la grande fan de CLAMP ne s´est pas plantee!!
bah personne ici ne s´est planté, ces les 1ers traducteurs qui ont eu tout faux plutôt ![]()
Kujaku_myo
Je prefere etre Kusanagi que Tomoyo -chaaaan ! ![]()