Je viens de lire la critique d´Elektra su Ain´t it Cool. Le film se fait démonter. Le rapport avec le topic me dires-vous ? Ben le mec finit son texte par ceci :
" He wants a real Action film for adults? Well, the same day this opens, the ASSAULT ON PRECINCT 13 remake is unleashed and it is fucking badass! Ethan and Fishburne fucking rule. It is hardcore, take no prisoners, bleak shit. I, personally, can not wait to see it again!"
Putain je suis extrêmement surpris ! Du coup, j´ai trop envie de le voir ce remake !