Les penos de Leboeuf était inarretable car même lui il savait pas ou il a allait tirer
20,23 faut être malade mental
Il a quoi car bon 18 c´est les félicitations du jury mais au dessus de 20?
Mention très très très bien
hello.
Ma voisine a eu 19.44 de moyenne au bac
Niki
Mais le bac est de plus en plus facile je crois
Avant les félicitations du jury c´était plus que rare 1 par an à peine
Hi Lewis, how are you?
Are you ready for Silverstone? I think you can win on this track, good luck to the championship.
Hi Lewis and Niki
Oh yeah, I am very trustful for Sunday. I want to make a good result in front of my public
Ca recalls me is delirious it for the topic of Emma Watson on hp3 with yeow ^^
De dunkerque J´arrive à jumper
Bob ~> Yeah it was too funny
Akira had ended up cracking
Don´t Speak English plizI´m very bad in this language !!
Oula j´suis fier de moi la
This Sunday on Magny Cours, I saw a young boy on the paddocks with Mclaren clothes, and he is fan of you.Have you ever seen him?
Brian is in the Kitchen
Yes Yes I saw him, It was enough annoying
Bob ~> And where is Jenny, the sister of Brian ?
She is in the bedroom with me