Désolé pour les 3 poste (quand JV.com aura une focntione edit les poules auront des dents
Des nouvelles, j´ai eu le mec sur MSN :
" yea at first i was like mmmmm so i tried using a keygen, but it just kept saying ´invalid key´ so in the end i borrowed a key off my mate, a real 1 and it worked "
the download was slow, and it finaly downloaded and wouldnt lauch but it gave me a beta key so just used that with the founder beta on there
Donc le mec aurait utilisé une clé BF2 valide, puis télécharger la beta via le porgramme, mais celle ci ne ce lanceré pas (l´install marche pas), il aurait juste eu une clé beta valide, a la fin du download.