J´ai pas matté Heroes depuis le 3. xD
Et je me suis trompé de topic. XD
Ice cube - how to survive in south central === How along the wathtower
lol big nel!
How allong the watchtower pardon
Jimi hendrix - how along the watchtower . J´ai la tête dans le chou ce matin con!
Jimi hendrix - voodoo chile
Jimi Hendrix - Foxy lady ( on fait tout le best of?, lol )
Foxy brown - broken silence
Merci lol
Green Day - Boulevard of broken dreams
Aerosmith - Dream On
Aerosmith - walk this way
Bob Dylan - with go on our side
Nirvana - Something In The Way
with god*
m´haha
Nirvana - Come as you are
c´est quand même pas bon
Timbaland - the way i are ( berk! )
kékié pas bon?