les groupes que j´aime (je suis en 4e) aerosmith - dude looks like lady metallica - sick and distroy kiss led zeppelin - the song remains the same acdc - back in black pink floyd - another brick in the wall queen - somebody to love van halen - jump steve vai - wipeout kinks - you really got me et bien d´autres,je peux pas m´en rapeler de tous la tout de suite !
chaos_orc
Niveau 10
01 mai 2006 à 22:22:42
Helloween - Perfect Gentleman
pimb
Niveau 13
02 mai 2006 à 10:26:31
Cella Dwellas - Perfect match
pikouzz
Niveau 9
02 mai 2006 à 15:45:28
The Crusaders-Marcella´s dream
pimb
Niveau 13
02 mai 2006 à 17:12:40
Super...Décidemment beaucoup zappent la 1e page et le reglement.J´continues...
=> Cella Dwellas - Perfect match
Afrika Bambaata - Looking for the perfect beat
Gavinkurt31
Niveau 5
02 mai 2006 à 18:20:02
Korn - Beat it upright
WaSat
Niveau 10
02 mai 2006 à 18:29:41
Mickael Jackson - Beat it
[Power_Shot]
Niveau 10
02 mai 2006 à 18:30:15
pimb > "Afrika Bambaata - Looking for the perfect beat" Big Daddy Kane - Warm it up Kane