15.2/20

Coco59330
Posté le 26 juil. 2014 à 00:00

JdjejebbeProcedente igitur mox tempore cum adventicium nihil inveniretur, relicta ora maritima in Lycaoniam adnexam Isauriae se contulerunt ibique densis intersaepientes itinera praetenturis provincialium et viatorum opibus pascebantur.

Nemo quaeso miretur, si post exsudatos labores itinerum longos congestosque adfatim commeatus fiducia vestri ductante barbaricos pagos adventans velut mutato repente consilio ad placidiora deverti.

Post haec Gallus Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod invito rectore nullus egere poterit victu.

Post hanc adclinis Libano monti Phoenice, regio plena gratiarum et venustatis, urbibus decorata magnis et pulchris; in quibus amoenitate celebritateque nominum Tyros excellit, Sidon et Berytus isdemque pares Emissa et Damascus saeculis condita priscis.

Ibi victu recreati et quiete, postquam abierat timor, vicos opulentos adorti equestrium adventu cohortium, quae casu propinquabant, nec resistere planitie porrecta conati digressi sunt retroque concedentes omne iuventutis robur relictum in sedibus acciverunt.

[R]orschach
Posté le 17 juin 2013 à 00:00

Ce jeu est vraiment pas mal dans son domaine ! Très beau etc... La difficulté y est un peu grande, le système des armes et très complet, beaucoup de possibilité possible etc... Je vous le conseil

maximous1

_-ForZa-_
Posté le 21 nov. 2011 à 00:00

Nitra
Posté le 07 juil. 2011 à 00:00

Très bon jeu , les jeunes joueurs comme les plus anciens peuvent facilement prendre en main les commandes du jeu. Les détails sont supers , tout comme les graphismes en eux-mêmes.Le prix est raisonnable je trouve en plus. Un jeu super que je conseil à tout le monde !