CONNEXION
  • RetourJeux
    • Sorties
    • Hit Parade
    • Les + populaires
    • Les + attendus
    • Soluces
    • Tous les Jeux
    • Gaming
  • RetourActu Gaming
    • News
    • Astuces
    • Tests
    • Previews
    • Toute l'actu gaming
  • RetourBons plans
    • Bons plans
    • Bons plans Smartphone
    • Bons plans Hardware
    • Bons plans Image et Son
    • Bons plans Amazon
    • Bons plans Cdiscount
    • Bons plans Decathlon
    • Bons plans Fnac
    • Tous les Bons plans
  • RetourJVTech
    • Actus High-Tech
    • Intelligence Artificielle
    • Smartphones
    • Mobilité urbaine
    • Hardware
    • Image et son
    • Tutoriels
    • Tests produits High-Tech
    • Guides d'achat High-Tech
    • JVTech
  • RetourCulture
    • Actus Culture
    • Culture
  • RetourVidéos
    • A la une
    • Gaming Live
    • Vidéos Tests
    • Vidéos Previews
    • Gameplay
    • Trailers
    • Chroniques
    • Replay Web TV
    • Toutes les vidéos
  • RetourForums
    • Hardware PC
    • PS5
    • Switch 2
    • Xbox Series
    • Switch
    • Pokemon pocket
    • FC 25 Ultimate Team
    • League of Legends
    • Tous les Forums
  • PC
  • PS5
  • Xbox Series
  • Switch 2
  • PS4
  • One
  • Switch
  • iOS
  • Android
  • MMO
  • RPG
  • FPS
En ce moment Genshin Impact Valhalla Breath of the wild Animal Crossing GTA 5 Red dead 2
Forum
  • Accueil
  • Actus
  • Tests
  • Vidéos
  • Images
  • Soluces
  • Forum
Liste des sujets

Laser pointer van verbazing

zhanlang
zhanlang
Niveau 1
23 avril 2015 à 03:54:18

Laser pointer van verbazing

Zeer populair onlangs in mijn klas, "laser pointer", die oplopen tot drie of vier kilometer ook 's nachts! Het kan worden uitgerust met "Caleidoscoop", kan mooi zijn! Ik wil ook een, dan smeekte mijn moeder voor me te kopen. Moeder en ik zijn overeengekomen, zolang het uiteindelijke examen goed te doen, geef me één, het eindexamen te kopen, zoals ik hoop het laatste.
Enige tijd geleden is mijn moeder is erg druk, geen tijd om me te helpen kopen. Ik ben erg enthousiast om het te krijgen, een paar keer heb ik gedroomd van het spelen van zijn laser pointer. Tot gisteren, mijn moeder en ik heb de tijd om het te bestellen op de computer.
Omdat ik drukte op de knop "OK" te kopen, krijg ik echt enthousiast. Ik bid de hele tijd: "Haast aankomst ah!", Dacht ik in staat zijn om te zien een lange en felle laser pointer straalvorming mijn handen in de donkere hemel, ik kon het niet helpen lachen klinken komen.
Vandaag ga ik naar huis en toen mijn vader zag de ingang van de informatie over vergunningen, zegt duidelijk "901 Express." Ik ben erg enthousiast en meteen gewezen naar mijn vader te zien. Vader het zag, dus ik ging te ondertekenen. Ondertekening van het woord, vind ik dat pakje liggen rustig in de hoek. Mijn handen trilden rekken die nacht en denken, dromen van een laser pointer, voorzichtig pak het op. Echt "vliegangst in de hand, en in de mond van de angst." Mijn handen houden van kleine pakketten, was onbeschrijfelijk enthousiast!
Een huis, heb ik meteen op de bank zat, pakte de schaar, knip voorzichtig de laserpen blauwe buiten verpakking. Dit is exact hetzelfde en studenten zeer nieuw. Zilver gloeiende tip, compacte caleidoscoop, zwarte pen lichaam ...... als dit echt cool is!

Ik installeerde de batterij, druk op de knop, een groene, heldere vlek verscheen direct op de muur, zelfs op deze plek een beetje te hard! Ik installeerde een caleidoscoop, onmiddellijk verscheen op de muren van vele vaste groene stip, als een hemel vol sterren. Ik rolde Zeeland caleidoscoop beurt op, het verandert veel mooie patronen - zoals sommige bloeiende bloemen, en sommigen zullen verhuizen als een schurk, en sommige, zoals vuurwerk in de lucht ......
'S nachts, had de maan niet opgestaan, ik stond op het venster onmiddellijk. Ik kijk naar de hemel schijnt studenten een foto - echt, een zeer sterke lichtbundel, net als een lange gouden knuppel! I volgens elk gebouw, het kan echt schitteren drieëntwintig kilometer afstand!
I love it, verbergt in zijn zak de hele tijd. Bij het eten, het spelen, als je je gezicht wassen om te spelen, rusten, ze ook spelen, lezen, ze ook spelen, maar ook om te spelen voordat je naar bed, naar bed en ik lag op mijn kussen het ...... Ik hou van deze 5000mw laser pointer ah!

http://www.laserskopen.com/groene-laser-pointer/p-1226.html

http://www.laserskopen.com/groene-laser-pointer/p-1057.html

http://www.gameblog.fr/mygameblog/166998_jierou/

La vidéo du moment