1- Les excuses des cheaters, du genre, c´est pas ma faute, c´est
:
1. Family related:
My little brother, sister, grad mother/father, Dad, cousin, little nephew installed hacks on my computer and now I am banned. Valve please unbann me!
2. Pets related:
My cat, dog , mouse, bird, etc jumped on my keyboard and it went to the hack website which downloaded and installed hacks on my pc.
3. Liquid related :
I spilled a glass of milk, coke, soda, juice, beer, vodka on my keyboard and got a wall hack for some reason. Please help.
4. Software related:
I downloaded a popup blocker, adware scanner, spyware remover, antivirus, email pop3 client and somehow aimbot was built in it. I ran antivurs and it removed the spyware/virus and I don’t have hack installed on my computer anymore. Please unbann me!
2- Ma team et moi, on a été banni injustement par VAC2 pour utiliser un script qui permet de ´pas finir son rechargement si on est attaqué´
Réponse offcielle : VAC2 ne s´occupe pas des scripts, donc . .. equipe de tricheurs
le truc est tjs en beta, mais apparement il banni deja.
sinon, pour ce qui est des skins persos, et autres modifications visuelles ( qui ne sont que de la personnalisation), il n´ y ´a pas de ban. Il y a(ura) une option qui permet(tra) aux serveurs de choisir s´ils autorisent ou pas lesdites modifications. ( ???ca veut dire interdiction d´acces au server, ou chargement des parametres par defaut ? ??)