Bonsoir,
En essayent de me connecter sur Steam j´ai le méssage suivant qui s´affiche:
STEAM ERROR
---
Unable to connect to the steam network. "Offline mode" is unavailable because there is no steam login information stored on this computer.
You will not be able to use Steam until you can connect to the steam network again.
---
Bref la belle merde.
En tout cas ça ne vient pas de ma configuration.
Dois je retelecharger steam?