Lu shugo :p
<3 touf
_____ J u | i a n _____
and the beat goes on....
-=*Jo€-B@r*=-|L@rkoS.al!me
nexo
SensiTive | DaHunT
^_^|HunTr In Da HooD
FormaT C:
PweT
etc...
<3 Roots
hornet
SNAKY
PiKaChU Powa !
Valaraukar
<~[E.$.S]~> O´neill |S|
Drole ?
c.T | Psychose
BlueV3 <3 BlueV
Omg i´m fan !" ou "I´m fan" ou bien "Omg i´m fan of D4luX". C´est du très diversifié, oui.
spygui
niay