Non non, vous ne révez pas, Counter-Strike:Source est disponible au pré-chargement, mais, comme toujours il y a un mais, seulement pour les cybercafés ayant la liscence de Valve. Voici le communiqué officiel:
Pre-loading of the Counter-Strike: Source beta to cyber cafés begins today. On Wednesday, this first phase of the beta will open and the game will be playable at all cyber cafes that subscribe to the Valve Cyber Café Program. Later this month, the beta will be extended to owners of Counter-Strike™: Condition Zero™ and ATI Fulfillment Coupon holders.
This beta serves as a compatibility test of the Source engine as we near the completion of development on Half-Life 2 and Counter-Strike: Source. During this limited-time beta, issues can be reported using the in-game bug-reporting tool. In addition any crashes will automatically generate a report back to Valve’s bug database. We thank everyone for their participation, and we hope Half-Life 2 and Counter-Strike: Source live up to your expectations.
En bref, le pré-chargement de CS:Source as commencer et dès mercredi le jeu sera jouable dans les cybercafés s´étant inscrits au programme cybercafé de Valve. Plus tard dans le mois, le jeu sera disponible aux possesseurs du fameux coupon ATI.
Le reste indique que durant la période de beta-test, les joueurs pourront reporter d´éventuels bugs à Valve à partir de l´outil de report de bug incorporé au jeu. De même, si le jeu se crash, les infos du crash seront directement envoyées à Valve.
Bonne journée sur Vossey.com