Rumors Are Going Around That CS:S Beta Will Be Released To Pre-Load Tonight. My Friend, KobIE[CZ] and his gang, told me this infromation. Please correct me if i am wrong.
Thank you
en gros
Les Rumeurs Circulent Que CS:S Bêta Sera pré-téléchargement. Mon ami, KobIE[CZ ] et sa troupe, m´a dit cet infromation. Veuillez me corriger si j´ai tort. Merci.
post posté sur le forum CS:S de steampowered tout ta leur