Voici 2 extraits d´un communiqué d´EA Sports qui va distribuer le jeu GTR, vous allez moins rigoler dans quelques instants :
" Electronic Arts and 10tacle Studios AG have entered into a co-publishing agreement on the publication of the " GTR - FIA GT Racing Simulation" in Germany, Austria and Switzerland. As part of this agreement, Electronic Arts will engage in sales and distribution, sharing marketing activities with 10tacle."
. ..
For the worldwide release of GTR at the beginning of next year, 10tacle is also looking for strong sales and distribution partners in selected regions.
==========
Résumé en Français :
--------------------
-GTR va être distribué en Allemagne, Suisse et Autriche ( normalement en novembre).
-Sinon, sortie PARTOUT DANS LE MONDE L´ANNEE PROCHAINE ! !! et pas en novembre chez nous ! !! Bref, va falloir rouler pas mal en voiture pour avoir GTR dans 1 mois.