ah oui on pe fér un quizzzzzzzzzzz!
ouai un quizzzzzzzz je sui dac
moi jsuis aussi partant
c bon jé remonté le topic
Classement:
on le fé sur se topic ?
ok on le fé laki pose les question ?
vi!
fo attendre lé otr!
ki les otre ?
sky et ICE!
HEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOO!zetes la?!
slllllllut sa va ! !!!!
il arrive bi1to tom!
sky???????????????????????????ice???????????????????????????
eldiabloun petit quizzzzzzz sa te di ?
on fé un quizzzzzzzz ELDIABLO?!
allo skyline68 ici la terre
Mais put1!