- Vive la touche Tab -_- et le triple post,déso.
J'ai pas utiliser de traducteur,donc a mon avis c'est pas juste a 100% mais il m'a tout de meme compris et voila ce qu'on m'a repondu:
Dear.....
Thank you for your email
Please accept our apolgoies for the delay in dispatching your recent order. Unfortunately we have experienced some problems with our automated dispatch system which has led to this delay.
This has now been rectified and your order should be dispatched shortly. Most items usually take 3-5 working days to arrive.
If you require any further assistance please contact our Customer Support Team on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Our opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm Saturday and Sunday.
Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom.
Kind Regards,
Play
Apres avoir lu cet email,je suis donc aller voir le statut de ma commande et elle est passer en "packing"
What does ‘Packing’ mean?
* Payment for your order has been successfully processed.
* Your order is now being prepared for dispatch.
Donc en clair,c'est un probleme au niveau de leur "confirmation automatique"de votre carte de banque.
Ils l'ont surement validé manuellement.
Mais je comprend pas pourquoi,j'ai de nouveau ce message de account declined.Puisqu'il ont eu acces a ma carte de banque.
Enfin,voila pour ceux qui ont le meme probleme.