arsenalpsg
Posté le 10 décembre 2004 à 17:46:21
ARSENAL
FORMATION
4-4-2
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤X¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lehman
D ¤¤¤X¤¤¤¤X¤¤¤¤¤X¤¤¤¤X¤¤¤ Salihamidzic Campbell O´shea Serginho
M ¤¤¤X¤¤¤¤¤¤¤X¤¤¤¤¤¤¤X¤¤¤ Pires Scholes Dede
A ¤¤¤¤¤¤¤X¤¤¤X¤¤¤X¤¤¤¤¤¤¤ Wiltord Henry Saha
Capitaine : Pires
Corners : Henry
Pénalties : Henry
Coups francs longs : Henry
Coups francs courts : Henry
BANC :
-VAN PERSIE
-XAVI ALONSO
-EDU
-LEGGROTAGLI
-LUIS GARCIA
PTDR BERGKAMP JOUE PAS 
repaie ton match 