a tous,
vous connaissez des chants de supporters ? si oui mettez les !
je commence pour barcelone :
Tot el camp
Es un clam
Som la gent blau grana,
Tant se val d´on venim,
Si del sud o del nord,
Ara estem d´acord, estem d´acord,
Una bandera es agermana,
Blaugrana al vent, Un crit valent,
Tenim un nom, El sap tothom :
Barça ! ,Barça ! ,Baaarça!
j´espere que ce topic marchera 