pour vous qui va gagné?moi perso je pense stras ca fai ltm k´il nous plu gagné de match
Moi je pense sincerement que c´est plutot Lens Strasbourg me semble bon pour la L2 a la fin de l´année...on verra
c klr moi jvoi bien un pti 3-0 pr lens
moi oci