Seconde G! General! lol! and the next year,i go to S or STAE
yomoshi
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:04:46
trunk your first time
yomoshi
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:05:17
STAE?????????? what that ?
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:07:01
recognition digital trunk,no keys! ( reconnaissance digital trunk,pas de clé!)
yomoshi
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:08:32
what ? no keys for what ?
yomoshi
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:09:04
I must leave the topic
Trunk_Reload
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:09:34
thank i understand ! When do you want i pay the car ?
yomoshi
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:09:43
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:10:09
it´s a lane in connection with the essence,tree,vegetal and animal,the amenagment!
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:11:00
trunk now! yomo yes,no keys!
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:11:39
yomo you go out the forum ?
yomoshi
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:12:17
yes !
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:13:12
hooooooooo.... i´m sad.... Good bye.....
Trunk_Reload
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:13:53
hum, if i don´t pay ?
Trunk_Reload
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:14:45
bye yomo
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:15:46
i´m don´t a pigeon trunk..!lol! You pay now if you can!
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:17:33
if you don´t pay,you died!
Trunk_Reload
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:17:57
i pay 1millions et the rest last time if i´m satisfate
BAD_BOY_Z18
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:19:28
trunk if you can i prefer you pay now because i need monay for construction of concept in mpy society!
Trunk_Reload
Niveau 10
24 septembre 2004 à 21:20:56
bad you can crever i don´t pay come on kill me if you can ! !!!! ; -)
Sujet fermé pour la raison suivante : Ce sujet est archivé et se poursuit sur le nouveau sujet : http://www.jeuxvideo.com/forums/42-9154-50901128-1-0-1-0-0.htm