nn
mais si voyons
mais bien sur sur
je gagne ahaha
Tu gagnes..... Pas!!!!
si!^^
JJeeee gggagnnee!!(voix au ralenti)
jjjjeeee gggaaaggnnneee
Vengeance. Je gagne!!
Je gagne mais je suis seul sur le forum
nn ya moi aussi!!
Je gagne quand même
JE gagne!!!
t´es sur?
I win, you lose
non non
je gagne toujours
permet moi de te crriger l´ami
toi gagner
et non jeeeee gagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagnemouahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah..ouf pfff... mouahahahahahahahah!