Va s´y annonce moi un truc trés grave que j´aille me suicider en paix!
Supervegeta2
Niveau 10
05 avril 2005 à 20:43:51
I´m a WINNER!!!!!!!!!!!!!
CODYMAN
Niveau 5
05 avril 2005 à 21:09:13
c bon tu va pas en chier un sablier!
gofterdom
Niveau 10
05 avril 2005 à 21:29:20
hh
jakorn1137
Niveau 16
06 avril 2005 à 03:14:37
rah mais c moi qui gagne.
jakorn1137
Niveau 16
06 avril 2005 à 03:17:11
je vous l´ai assez dit pourtant non?? . .. bon ben je gagne je gagne je gagne je gagne je gagne je gagne je gagne... je fatigue... je ggagne je gagne je gagne... RAH!!