yes but i prefer other languages just pour te faire chi**
PS:You are a fucker
merde! j´y croi pa!!! il est encore là ce topic!
je gangne!
nan c moi
you lose and I win
tu reve...
chui pa venu pour r1!
Et paf in the ass!I won!You are losers!
et je gagne
ximxdafe
Et moi aussi je gagne
je gagne
shut up i f***k you up
c pa tré poli tt sa
Fu** everyone because i won
, o,
je gagne dsl
tu as encore beaucoup a aprendre
. ..jeune padawan
hum je sens la haine en toi
que la farce soit avec toi...