mon equipe :
-------------DIDA
THURAM--NESTA-----MALDINI----R.CARLOS
-------------------Pirlo
--------GATUSO------SEEDORF
--------------?( totti o zencher surement)
-------SHEVSHENKO--RAUL
BUDJET : 17M€
ARIVé : THURAM , RAUL , R . CARLOS ( RéAL) , TOTTI ( ASROMA , ENCHERE)
DEP : KAKA ( real) , CAFU ( real) , KAKA ( real) , stam ( real , tommason , inzaghi ( real les tous en fait )