Par: Skiwipie
A: Tout le monde 1415700.1
25-06-2004 à 02:09
Mes excuses mais je vais écrire tout que je veux dire en néerlandais parce que je sais que mon anglais est trop limité pour dire ce que je veux dire.
Ik weet niet hoe dat met jullie zit maar ik heb het telkens weer lastig gehad om de spelers die ik ooit toegewezen heb gekregen, te verkopen of te ontslaan. Vandaag is een mijlpaal geweest op dat vlak: ik heb de laatst overgebleven speler, die er bij de eerste wedstrijd óók al bij was, verkocht. De Gertjes zijn niet meer wat ze geweest zijn. Langs de ene kant maar goed ook, langs de andere kant vind ik het echt jammer. Nu ja, ik ben het gaan nakijken en ben er zeker van dat-ie daar nog wel het mooie weer kan gaan maken.
En toch. ik ben altijd al slecht geweest in ´afscheid nemen´. Vandaag nog heb ik Figo, ooit mijn groot idool, toegeschreeuwd opdat hij toch iets goeds zou doen. En dat hij dan zijn ploeg ( en land) in de steek laat bij die volkomen terechte wissel, dat raakt me gewoon. Eigenlijk zou je geen afscheid moeten nemen. Ook niet " eeuwig leven" maar zoals Ivanisevic vandaag op Wimbledon: jezelf nog een laatste keer overstijgen. Dat maakt afscheid zoveel mooier.
In ieder geval ( en ik herhaal, ik kan die ene gek zijn die zijn " basis"spelers altijd gekoesterd heeft), ik weet niet hoe het bij jullie zit. Spelen er bij jullie nog veel jongens van het eerste uur?